Thursday 2 October 2014

Life Update

Hi!!!

Dah lama tak berblogging. Agak busy sikit. Banyak kerja dan bulan 8 dan 9 juga memerlukan aku untuk fokus pada komitmen lain. But I'm here and ready to blogging again. 

So apa yang baru pasal kehidupan aku. Well, aku dah pindah ke bilik baru. Bilik kali ni lebih besar dan siap ada bathroom lagi. So aku memang excited dapat bilik baru ni dan sewa bulanan dia pun memang berpatutan. 

Lagi satu, aku baru je lepas interview sebagai Pensyarah Politeknik. Seriously nervous giler aku. Tapi mujurlah kawan baik aku Hazrey interview sekali so perasaan gugup tu berjaya diatasi. Ada dalam 10 calon so tak tahulah rezeki aku macam mana. Doa-doakanlah ya. 

My mother pula, baru buka bisnes. Jual nasi berlauk. Kadangkala rasa sebak juga memikirkan Mama aku tu. Sudah lebih 3 bulan Papa 'pergi'. Setakat ni bisnes masih okay. Hopefully, tuhan bagi Mama aku kecekalan untuk menghadapi hari-hari yang mendatang ni. 

Cinta? Aku dah single. Nothing much to say about it. 

That's all. I'll see you guys later. 

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This