Friday 28 December 2012

Food Review: Munchy's Cream Crackers


Siapakah kawan cawan anda?

Kawan cawan saya tentulah Munchy's Cream Crackers. Huhu. Kalau nak beli crackers, I memang akan pilih the one from Munchy's. Why? I think it's definitely the tastiest crackers ever in the world. I bought the same brand since 2007 lagi.



Before this, bentuk crackers ni lebih kurang sama dengan crackers lain which is square tapi dia repackaged balik including came up with a new shape. I love the new shape. Saiznya tersangatlah sesuai untuk dicicah dengan air di dalam cawan. Tak payah nak serpih-serpih dah. Nanti kena deal with the crumbs pulak. 

So I think it's very convenience and perfect untuk org yang busy dan malas macam I ni. I yakin I akan sentiasa setia dengan crackers ni sampai bila-bila.

WHERE: Supermarkets, Minimarkets & Convenience Stores
PRICE: RM 3.40 (14 small packets) @ Speedmart

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This