Wednesday 26 December 2012

Novel Review: Safe Haven by Nicholas Sparks

Hi!!!!

Kali ni I nak share dengan you guys pasal a novel pulak. Recently, I baru beli 16th novel from Nicholas Sparks, Safe Haven. I tak plan pun nak beli novel ni. I know novel ni akan diadaptasi jadi movie so I ingat just nak tunggu movie je terus ad decide whether I want to read the novel after I tengok movie itu 



TETAPI, Popular bookstore ada buat promosi untuk buku ini di mana harga untuk buku ini telah diturunkan dari RM43.90 kepada RM 9.90 only. WOW!!!! That was my initial reaction when I saw the offer. So I pun terus beli je!!!

I dah baca novel ni (*Wipe tears)... Huhu... Memang romantik. Well, he's Nicholas Sparks after all. Novel ini mengisahkan seorang gadis, Katie yang baru sampai ke small town di North Carolina. Kehadiran Katie ke bandar itu menimbulkan tanda tanya pada local people yang ingin tahu mengapa Katie datang ke bandar itu. Katie ni pulak cam tak bergaul sangat pada mula2. Ala-ala mysterious sikit tapi lama kelamaan Katie dah boleh menyesuaikan diri dengan org kampung dan mula jatuh cinta pada local guy kat situ. Tapi, rahsia silam Katie datang menghantui Katie kembali. Apakah rahsia Katie? Jeng! Jeng! Jeng!

So bacalah novel ni kalau nak tahu kesudahan dia ya!!!

Overall Rating:

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This