Saturday 8 March 2014

Pray For MH370

Salam!!!

Pagi tadi aku dikejutkan dengan berita pasal kehilangan kapal terbang Malaysia Airline MH 370. Masa dapat tahu pasal ni, aku duk asyik merewang dekat ATRL then nampak salah satu post di sana. Terkejut aku. Then bila dapat tahu kapal terbang yang hilang tu adalah penerbangan dari KL ke China, aku check twitter Shila Amzah. Shila kan selalu ulang alik ke China then sekarang pula tengah join I Am A Singer 2. Tapi Shila masih lagi ada di Malaysia. Esok dia akan terbang ke Beijing. 

Setakat ni, masih lagi belum jumpa. Ada macam-macam perkara yang aku dengar, tetapi masih lagi belum confirm. Salam takziah kepada ahli-ahli keluarga mangsa yang terlibat dan banyakkan bersabar. Kepada orang-orang yang suka menabur cerita palsu tu, dah-dahlah. Takde kerja lain ke nak buat?

Pray for MH370..... Amin!!!



No comments:

Post a Comment

Read This

Read This