Sunday 29 June 2014

Salam Ramadan

Hello!!!

Ramadan datang lagi!!! Aku memang gembira saat tiba bulan Ramadan ni. Cuma tahun ni agak sedihlah sikit sebab takkan dapat berpuasa dengan Papa lagi. I'm not sure macam mana perasaan Mama saat ni tapi aku sentiasa mendoakan supaya dia tabah menghadapi dugaan ni. 

Aktiviti hari ni macam biasa. Pagi tadi ada kelas di Mentari cuma kelas agak light lah sikit. So since the kids want to watch The Lego Movie so much, jadi pagi tadi aku pasangkan movie ni. Ini kali ketiga kot aku tengok movie ni. Huhu. But I still enjoy the movie. Such a lovely movie. Ada banyak mesej yang sesuai untuk kita semua. After the movie, time for questions. Tapi semua dah bukan main monyok lagi. Letih kot!!!

Lepas balik kerja, takde buat apa actually. Surfing internet dan terlelap. DD ajak pergi berbuka puasa di Sunway Pyramid but I wasn't in a mood to hang out outside so I told him, kita berbuka kat rumah jelah. Then aku terlelap. Bangun2 je dah lewat. Huhu. Terus pergi pasar malam. Menu berbuka hari ini agak simple. Bakso dan Nasi Campur with Nescafe Ice. 

So disebabkan aku minum nescafe dan sudah pengsan petang tadi, maka aku pun tak boleh tidur sekarang. Huhu.... Sekian sahaja update untuk hari pertama berpuasa. 

Bye...

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This