Wednesday 19 June 2013

Movie Review: The Hangover Part III

Hola!!!

Semalam ada masa terluang sebelum kelas malam so rasa mcm nak tgk wayang. My friend pun tgh free so ajak dia sekali. Tp alangkah malangnya dia dah tgk movie yg aku nak tgk sebelum ni dgn family dia. So terpaksalah aku tgk cerita lain walaupun hajat asal nak tgk Man Of Steel.

So kami tgk 'The Hangover Part III". Aku memang suka The Hangover ni dulu. Yang first part kat Vegas tu memang best!!!. My favorite, tapi yang kedua tu tak berapa suka sangat. So yang ketiga ni, a little bit torn sikit. X sure nak tgk ke tak nak. Akhirnya terpaksa tgk jugak.



So, expectation aku pun memang tak tinggi sangat, TETAPI, cerita kali ni quite funny actually. Aku suka sangat Bromance antara pelakon-pelakonnya. Mr Chow (Ken Jeong) pulak memang sengal gila. Yang paling aku suka cameo dari my favorite comedy actress right now, Melissa McCarthy, sebagai love interest untuk Alan (Zach Galiafakis???!!!) 

Jadi, berbaloi lah tgk movie ni. Relaks sikit mind yang tgh stress dgn pertandingan Lego pada bulan 7 ni, So pergilah tgk kalau ada masa lapang. Movie ni pun dah nak hbs tayangannya. Overall I bagi 3.5/5 for this movie.


No comments:

Post a Comment

Read This

Read This