Friday 21 June 2013

I Like... Westlife

Hola!!!

Hari ni saja nak throwback skit. Nak citer pasal kegilaan ramai pada awal 2000. WESTLIFE. Tak sure lah budak2 zaman sekarang kenal ke tak Westlife tapi pada zaman aku dulu, Westlife ni antara boyband yang plg meletup dulu. 

Member Westlife ni ada 5 orang. Shane, Mark, Brian, Nicky & Kian. Aku ngan sepupu aku dulu obses lah gak dgn Westlife ni. Km mesti lah nak beli CD & VCD dari Westlife ni. Masing2 ada koleksi. My BCF, (Best Cousin Forever) Hayati minat sgt dgn Shane. Aku pulak minat kat Nicky walaupun si Nicky ni xde lah nyanyi sgt. Aku pun heran macam mana lah aku boleh minat Nicky dlm ramai2 tu. Huhu

Kat atas ni adalah album-album Westlife yang telah dikeluarkan. Ada 10 album semuanya. Tak termasuk lagi dgn kompilasi. So bila Westlife announce yang dia orang akan berpecah pada 2012, aku pun antara peminat yang sedih. My high school years kot!!! I hope someday, mereka akan reunite balik cam Take That tu. I know they will. 

So untuk menghidupkan lagi memori Westlife ni, jom kita saksikan antara lagu2 Westlife yang aku minat. Top 5 pilihan aku ya!!!


1. If I Let You Go (Westlife, 1999)


2. Swear It Again (Westlife, 1999)


3. My Love (Coast To Coast, 2000)


4. I Lay My Love On You (Coast To Coast, 2000)


5. Us Against The World (Back Home, 2007)

Enjoy!!!

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This