Thursday 27 June 2013

Movie Review: The Heat

Halo!!!

Masih lagi demam, tapi itu tidak menghalang aku untuk ke panggung wayang. Haha.. Especially for McCarthy & Bullock. So, first day keluar aku dah tgk. Kali ini tgk dgn Mr Q. My roomie kerja. Huhu.. Dahlah pinky promise nak tgk dgn dia. Mampus aku kalau dia tahu aku dah tgk The Heat. 



My reaction bila keluar dari panggung wayang adalah masih lagi tergelak. Memang sengal lah. Memang fun and enjoy sangat walaupun diri ni tgh demam. Melissa McCarthy (as Shannon Mullins) seriously lawak giler and bila part sedih, kita dpt rasa kesedihan dia dari matanya. Her jokes are much better than Identity Theft. Selamba giler. And Sandra Bullock (Sarah Ashburn) juga begitu fantastik dengan gelagat dia. Very natural and funny. What I love the most about this movie is the chemistry between Melissa & Sandra. Very natural and serasi. Boleh kata satu panggung wayang lah gelak. Dari awal sampai habis. Dok gelak jer. 

Tp language dalam citer ni tak elok lah utk kanak-kanak. Byk sangat cursing and f-word. I think movie ni was rated as +18, if I'm not mistaken lah. But I still enjoy it. So much. Overall rating 4.5/5. Thank you for making me laugh walaupun aku still demam.

See ya!!!

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This