Thursday 3 July 2014

Korean Drama: Fated To Love You

Hello!!!

Antara drama korea yang paling aku tunggu-tunggu pada tahun ini sudah pun bermula. Belum lagi tengok, tapi dah download. Maybe weekend ni samada esok atau lusa aku akan tengok dua episod pertama. Sebab aku excited sangat pasal ni adalah pelakon-pelakonnya iaitu Jang Hyuk dan Jang Nara. Setelah 12 tahun bergandingan menerusi drama Successful Story of a Bright Girl, mereka kini kembali bersama untuk drama baru ni. 

Dulu

Sekarang

Drama Fated To Love You ni actually remake Taiwan drama. Pernah dengar pasal cerita ni tapi tak ingat sangat. Rasanya pasal seorang lelaki dan perempuan yang terlanjur disebabkan mabuk sehingga menyebabkan perempuan itu mengandung. Plot dia rasanya lebih kurang macam tu lah kot. 

Okay, nanti bila aku dah tengok, aku akan bagi review serba sedikit samada drama ini berbaloi tak untuk diikuti. 


No comments:

Post a Comment

Read This

Read This