Saturday 31 August 2013

Movie Review: This Is Us One Direction

Hello..

Semalam, lepas meeting dengan wakil dari MSU pasal event yang akan diadakan di MSU pada 14 September nanti, aku sempat singgah Pyramid untuk tengok wayang. Tapi hari ni seorang sahaja sebab takde sapa yang sudi teman aku tengok One Direction. Huhu. 

Kenapa aku suka One Direction? Huhu. Sebenarnya aku ni huge fan of The X Factor UK. Tak pernah miss especially season yang ada One Direction ni. One of the most competitive season actually. Aku suka Cher Llyod, Rebecca Ferguson, dan jugak One Direction. So lepas The X Factor habis, aku yakin One Direction ni akan popular walaupun pada masa tu (2010) boyband dah tak popular sangat. And I was right. One Direction is definitely the biggest boyband in the world right now. 



Wayang agak penuh jugak. Banyak teen girls dalam panggung. Bila start je wayang, apa lagi histeria lah budak2 perempuan dlm panggung wayang tu. Yang paling byk mendapat sorakan of courselah Zayn Malik. Overall, aku suka movie (lebih kepada dokumentari) ni. Tapi sedih sikit takde my favorite song (More Than That) tapi overall, aku enjoy. Walaupun jeritan dari girls yang ada kat sini a little bit annoying but aku totally understand kenapa mereka meraung-raung dalam cinema. 

So peminat One Direction pasti takkan kecewa dengan movie ni. You get to know them better with this movie. Overall, I like this movie!!!

Rating: 3.7/5

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This