Tuesday 27 August 2013

Victoria's Secret @ Sunway Pyramid!!!

Hello

Semalam lepas balik kerja singgah dekat Pyramid. Nak beli some stuffs like deodorant, hair gel & shaver. Then masuk je entrance, aku terpandang something. Gambar Adriana Lima & Doutzen Kroes. Yes. Victoria's Secret is coming to Sunway Pyramid. 



Yg paling aku suka pasal VS ni ialah fragrance mist dia. Aku ni memang obses dengan fragrance tak kiralah body spray or perfume ke, aku memang suka beli. So hopefully nanti ada offer lah sempena opening Victoria's Secret cawangan Sunway Pyramid ni. Setakat ni yang aku tahu ada satu cawangan kat KLIA dan satu lagi kat One Utama. So this is probably cawangan ketiga lah. Besar juga nampak kedai dia. Masih lagi renovate. 

Aku notice ada iklan untuk cari pekerja ditampal kat kedai so sapa2 yang nak mencari kerja baru silakan lah ya.

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This