Sunday 5 January 2014

Patung Kuda Yang Lucah

Hello!!!

Semalam, after balik dari KL Sentral, aku sempat singgah Sunway Pyramid. Walaupun dah pergi KL, still nak singgah juga kat Pyramid. Sampai jer kat pintu depan, aku ternampak dua ekor patung kuda. Tahun Baru Cina pun dah nak dekat and tahun ni pula tahun kuda so, logiklah ada patung kuda tu. Tapi yang tak bestnya patung kuda tu sendiri. 

Masa lalu, aku notice, anak-anak muda duk gelak-gelak sambil memegang something di patung kuda tu. Rupa-rupanya di patung kuda itu ada ukiran yang berbentuk kemaluan lelaki yang obvious sangat dan tengah ereksi. Terkejut aku. Apa hal patung macam ni boleh ada kat depan sini. Segan aku duk tengok perlakuan remaja zaman sekarang tak kira lelaki atau perempuan. Yang pihak pengurusan pun satu. Apa hal letak ukiran  macam tu depan Pyramid. 

Macam-macam.... 

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This