Wednesday 26 February 2014

Majlis Kahwin

Salam!!! 

Sekarang ni agak busy. Sibuk mengajar dan melayan anak-anak murid yang semakin nakal, sibuk tengok tv (kalau boleh semua rancangan realiti aku nak tengok) dan yang paling penting sekali sibuk untuk majlis kahwin. 

Malangnya, majlis kahwin tu bukan aku punya tetapi adik aku. Adik aku ni muda 3 tahun je dari aku. Happy sangat untuk dia, tetapi sedih untuk aku. Since adik lelaki ni merupakan anak pertama yang akan kahwin so agak excited lah semuanya. Aku still belum beli tiket nak balik Kelantan lagi. Bukan tak nak balik, tetapi jadual bertembung dengan kerja. 

Tapi, hujung bulan tiga ni majlis sebelah pihak perempuan. Pihak kami pula pada 1 Mei. Yang tu memang wajib balik lah. Habislah aku nanti. Mesti kena perli. Huhu.

Tomorrow ada banyak plan. Nak tengok 2 movies back to back. Sejoli dan Non-Stop. Hopefully berbaloi especially Sejoli sebab seriously aku kureng sikit nak tengok cerita Melayu sebab tak lama kemudian keluar dvd and main kat tv. Tetapi disebabkan filem Sejoli ni arahan Osman Ali, antara pengarah yang memang aku suka karyanya, aku decide nak tengok juga kat panggung. Lagi pun review banyak positif. 

Berbalik pada cerita kahwin. Oleh kerana aku ni obses dengan minyak wangi aku ditugaskan untuk beli minyak wangi untuk kedua-dua pengantin. Minyak wangi ni akan dijadikan sebagai hantaran lah nanti. Tak sure lagi nak beli apa. Kena interview dulu mereka suka bau apa. 

Okay. Esok perlukan banyak tenaga nak back to back kat panggung wayang so see you guys later. 

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This