Saturday 1 February 2014

Food Review: El Paso Chicken @ Texas Chicken

Hello!!!

Antara tempat hangout yang aku paling suka sangat sekarang adalah Texas Chicken. It's a fast food restaurant. Tapi aku suka sebab tak ramai orang kat sini dan agak tenang tempat dia. Lagipun kat sini boleh refill minuman. So memang sesuai lah kalau nak lepak lama-lama.


Gambar kat atas ni adalah promotion baru dari Texas Chicken. El Paso Chicken. Nama dia memang gempak. Then nampak kat poster dia tu, ayam macam quarter size. Harga pun RM9.90 sahaja. Aku pun apa lagi. Terus lah order. Sampai jer order aku tergamam. 

Ya Allah. Ayam dia cinonet sangat. Quarter anak ayam kot. It looks so ugly. I'm not sure kat tempat lain macam mana sebab aku makan kat Sunway Pyramid. Seriously sedih sangat. Rasa dia pula agak weird sebab rempah dia still boleh rasa ketulan-ketulan kecil. Definitely takkan order lagi. Yang tak boleh blah, minuman dalam kombo ni namanya 'Sweet Southern Tea'. Sekali rasa. Hak tui.. Kelat sangat.

Walau apapun aku still akan pergi Texas Chicken cause I really like the place and menu dia yang lain pun not bad seperti Tender Wrap, Spicy Wrap dan even ayam dia pun boleh tahan. But for this El Paso Chicken? Nehi!!!

Overall Rating: 


No comments:

Post a Comment

Read This

Read This