Wednesday 9 April 2014

Blog Makeover

Hello!!!

Setelah setahun menggunakan template yang sama, entah kenapa hari ni tangan aku gatal sangat nak menukar template yang baru. Template yang dulu aku download kat satu website, tapi seriously dah lupa kat mana. Kali ni aku just guna template yang ada kat blogger jer. Malas nak meneroka mencari template yang baru. 

Kalau dulu blog aku ni didominasi dengan warna purple, kali ni aku pilih orange pulak. Kenapa orange? Entahlah aku pun tak tahu.. Template ni je yang aku berkenan. So touch up sana, touch up sini.. Siap.. Konsep aku kali ini simple jer.. See... Banner pun aku takde.. Haha.. Aku memang pemalas. 

Start minggu ni jugak, jadual cuti aku bertukar dari Khamis kepada Rabu. So agak weird sikit bila hari Rabu ada di rumah. Mungkin disebabkan itu juga aku terlebih rajin hari ni nak makeover blog.. 

Okaylah.. Harap template ni akan berkekalan... Ciao!!!

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This