Friday 11 April 2014

March 2014 Favorites

300th Post!!!

Berjaya juga cecah 300... Hari ni just nak share pasal favorites aku pada bulan March yang lepas. 

MOVIE

Divergent


I've been waiting for this movie so long and I totally love it!!!

ALBUM

Shakira by Shakira


This is her fourth English album and to me this is my favorite album from her. 

SONG

Human by Christina Perri


Love this song so much. Sehari tak dengar rasa macam something missing. 

TV SHOW

Shameless (Season 4)


Shameless merupakan siri tv yang paling underrated bagi aku. Lakonan dan jalan cerita especially this season sungguh bagus. Totally addicted to this show. 

SKIN CARE

Himalaya Skin Nourishing Cream


Tekstur dia sangat ringan. Aku paling tak suka pakai something yang berminyak kat muka. Rasa tak selesa. Tapi cream ni lain even bau dia pun best. Gabungan Aloe Vera & Cherry Winter yang dapat melindungi kulit dari cuaca panas. 

BODY WASH

St Ives Oatmeal & Shea Butter Moisturizing Body Wash


Bau dia sangat creamy and buttery. Aku memang suka sangat. First time beli body wash dari brand St Ives. Harga dia pun sangat berpatutan. Around RM 14 to RM 15. Even my roomie yang tak suka beli barang yang sama pun beli body wash ni untuk dia lepas tengok aku guna yang ini. 

BOOK

I've Got Your Number by Sophia Kinsella


Bahan bacaan yang sangat ringan. Aku memang suka dengan karya Sophia Kinsella. Ada romance, ada comedy. Perfect untuk dibaca bila tengah blur and stress. 

PERFUME

Fancy Love by Jessica Simpson


Bau yang sangat different dari perfume aku yang lain. Bought this on February but still my favorite perfume for March.

See ya next month... 

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This