Tuesday 8 October 2013

October Purchase (Bath & Body Works)

Hola!!!

Hari ni dapat pujian dari my students sebab bau lain sikit dari biasa. Hehe. Aku baru jer beli 3 fragrance mist from Bath & Body Works. Aku hanya beli untuk travel size sebab senang nak bawa bila kena travel nanti. 

Masih lagi beli kat online store yang sama. Puas hati sangat dengan khidmat yang diberikan. My plan actually to buy three mist from Fall Collection. Hari tu masa aku check, ada 3 Fall Collection yang baru dijual iaitu Napa Autumn Blackberry, Aspen Caramel Woods & Vermont Honey Apple. So aku plan nak beli 3 serentak lah. Tapi time nak beli je yang Vermont tu dah habis dijual pulak dah. Huhu. Dah lah aku suka epal ni.. 

So beli jer 2 (Napa & Aspen) dan satu lagi aku ambil the classic BBW scent, Sweet Pea. Ni first time aku beli travel size sebab terfikir yang aku akan travel ke Singapore nanti so baik beli sekarang. Size dia memang adorable and senang nak letak dalam bag.


Napa Autumn Blackberry - Bau fruity campur woody sikit. Fruity yang terlalu sweet. Bau berry still ada tapi tak kuat sangat. Sesuai utk sapa yang tak nak bau manis sangat. 

Aspen Caramel Woods - This one is seriously delicious. Aku pakai yang ni lah petang tadi masa pergi mengajar. Student aku semua semangat nak belajar. Huhu. Tapi bau caramel dia best sangat. Sweet + woody jugak. My favorite. Totally going to repurchase this kalau habis

Sweet Pea - The most popular scent. Overly sweet dan lazat. Hehe. Floral + Fruity. Manis sangat. I like this one too. Ada bau cam syrup sikit. 

So bertambah lagi lah koleksi Bath & Body Works aku. Bila lah agaknya Bath & Body Works ni nak bukak kat Malaysia. 
 

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This