Saturday 12 October 2013

Tak Balik Beraya Lagi Tahun Ni

Hello!!!

Hari Raya AidilAdha dah makin hampir. Hari Selasa ni InsyaAllah. Kali ni genap empat tahun aku tak balik beraya di Kelantan. Well untuk Hari Raya AidilAdha lah. Bukan apa sebab cuti tak banyak dan students pun dah dekat nak SPM so mereka memang perlukan perhatian khusus. Lagipun kalau balik sekejap pun mana best. Kelantan dahlah jauh. 

Sedih tu sedihlah jugak sebab aku memang close dengan family but apakan daya. My mom pula memang such a great cooker. Aku dah boleh imagine masakan dia nanti. Huhu. Mesti ada sate, sup tulang, daging goreng.. Arghh

Takpalah nak buat camna. At least I have my love and also my bestie here. Dia org berdua jer dah buat aku gembira and happy kat sini. So aku memang cadang nak masak something. Don't know yet but probably rendang with nasi himpit. Yummy.

To my family and readers, Selamat Hari Raya AidilAdha!!! Kepada yang balik kampung tu, hati-hati ya. My friend Mr B yang balik Kelantan dengan bas tu pun sama. Hati2. 

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This