Monday 1 July 2013

Amukan Hello Kitty

Salam!!!

Tajuk hari ni memang tak boleh blah. Amukan Hello Kitty!!! Dah macam tajuk filem MIG pulak dah. Hello Kitty mana yang mengamuk? Huhu. Actually semuanya gara-gara Hello Kitty ini.


Hello Kitty 'The Singing Bone' ini merupakan limited edition untuk McDonalds Fairy Tale Hello Kitty Collection. Kat Malaysia hari tu ada jual koleksi yang first. Korang beli tak? Aku sempat beli Grimace & Birdie jer. Tu pun Birdie terpaksa bagi kat org lain. Kalau x bagi nanti dia merajuk pulak. Huhu.


Ni yang dijual kat Malaysia hari tu. Tapi yang kat Singapura koleksi ni dah lama dijual. Yg latest kat Singapura adalah koleksi fairytale. Ada 5 Hello Kitty untuk koleksi fairytale ni plus 1 limited edition. Ini gambarnya. 


Singapura kan negara kecil so ramai lah yang berebut patung ni. Dia orang beratur dari malam lagi untuk mendapatkan patung ni. Siap ada yang mengamuk sebab patung ni dah habis. Ada yang tak puas hati. Sampai kena panggil polis untuk tenangkan suasan yang kecoh ni. Begitu hebat sekali penangan Hello Kitty ni ya. Untuk pengetahuan semua, Koleksi Fairytale ni akan keluar bulan November nanti di Malaysia. Aku suka yang Prince Frog tu. Cute sangat. Harap2 takdelah gaduh-gaduh ya kat Malaysia nanti. Siap masuk berita lagi. Huhu. Try tengok video ni!!!




1 comment:

Read This

Read This