Monday 15 July 2013

Bath & Body Works Malaysia (July 2013)

Hola!!!

Sekarang ni memang aku tengah gila kat produk Bath & Body Works ni. Seriously wangi. Fragrance Mist dia pun memang kekal lama dan harga pun memang berpatutan. So memang aku akan beli lah produk ni. Lagi pun product line dia memang banyak. 

Untuk bulan Julai ni aku beli 2 fragrance mist dan 1 pocketbac which is a hand sanitizer. Ni gambarnya

PocketBac Fresh Picked Watermelon
Fragrance Mist Vanilla Bean Noel
Fragrance Mist Winter Candy Apple
Aku ni memang obses dengan hand sanitizer. Biasanya aku pakai yang Dettol Hand Sanitizer Soothe with Chamomile. So happy sangat dapat try hand sanitizer yang baru. Suka sangat dengan bau PocketBac ni. Bau Watermelon dan buat tangan kita rasa fresh sangat. 

Fragrance Mist yang aku beli ni actually from Holiday Collection. So memang limited sangat. Aku suka sangat bau Vanilla Bean Noel. Bau dia mixture of Vanilla & Caramel. Macam bau aiskrim pun ada. Winter Candy Apple pula bau dia fruity sikit. Ada bau candy sikit. Wangi jugak. 

So puas hati sangat dapat tambah collection. Nanti nak merancang untuk purchase bulan Ogos pulak. Jom.. Hehe.

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This