Wednesday 20 November 2013

Minggu Yang Sibuk!!!

Hello!!!

Minggu ni definitely minggu yang paling sibuk untuk aku. Start dari hari Isnin hari tu lagi dah mula busy. Hari Isnin ada perjumpaan dengan students untuk clear pasal trip to Singapura. Bimbang jugak budak-budak ni nanti masa nak bertolak, tak sampai-sampai. 

Hari Selasa pulak of courselah, birthday my BFF & Roomie, DD. Dah 28 tahun dah umur ko ya. Aku still lagi 27. So apalagi, meronggenglah kita org di Red Box Sunway Pyramid ni, sebab kalau birthday kan ada promotion. Sapa yang birthday, free jer. Tak payah bayar. So memang murah lah kalau share berdua. 

Petang tadi pula, ada appointment dengan wartawan dari Mingguan Wanita yang ni buat artikel pasal tempat aku kerja. Siap ada shoot pulak dah. Kena berlakon buat-buat mengajar dan have fun with the kids. Siap tanya pasal profil aku lagi. Hehe.. Nanti bila artikel tu dah kuar, insyaAllah aku share kat sini.

Agenda esok pulak, keluar dengan my friend, Mr Y untuk tengok The Hunger Games: Catching Fire. I can't wait... I'm so obsessed with The Hunger Games. Lepas balik tu barulah plan nak start packing untuk my trip to Singapore. Dan pada pukul 3 pagi, aku dan 6 orang pelajar akan bergerak ke Singapore untuk join satu camp yang akan dibuat di sana. 

So hari Jumaat hingga Ahad, aku akan berada di Singapore. For the first time jugak, aku akan sambut birthday outside Malaysia. Aku memang tak plan apa untuk birthday aku tahun ni. Tapi aku dah dengar ura-ura aku akan dibaling tepung nanti di Singapore so I should be ready for it. 

Busy week for me, but I enjoy every single moment of it. 

P/S: Please click the link above (left side). Bukan main lagi aku edit!!!

2 comments:

Read This

Read This