Monday 9 September 2013

100th Post!!!






Hello!!! Happy 100th Blog Post to me. Finally.. Hehe. Aku ni jenis jarang buat entry. Dalam sehari biasanya dua entry dan aku pun bukan jenis yang suka post hari2. Selain itu aku break kejap from blogging, so memang lambat lah. 

Aku pernah ada blog lain sebelum ni. Tapi blog tu personal sangat dan aku pulak plan nak jadi lebih santai so aku tutup blog tu dan buka blog lain. Blog ni aku buat pasal nak share apa yang aku suka di dalam dunia ni. Tu lah nama blog ni 'What I Like' okay. 

Hopefully aku akan terus menulis sampai bila2. Aku memang suka menulis. My future plan is to write a novel dan aku akan post kat sini secara bersiri. Wish me luck!!! 

See you guys later!!! Hari ni tak kerja so boleh menulis lagi.

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This