Monday 30 September 2013

MCS Fun Run 2013

Hello!!!

Pada sabtu lepas, aku telah join MCS Fun Run 2013 yang dianjurkan oleh KDU College dengan tujuan untuk membantu satu organisasi iaitu The SHELTER Home for Children yang membantu kanak-kanak yang tiada tempat tinggal. 

So kami dari Mentari Project turut sama join memberi sokongan kepada larian amal ni. Aku pun join jugak untuk 3 km. Bimbang jugak mula-mula tu samada aku mampu or tak tapi bila fikir balik, aku pusing-pusing Pyramid pun lebih kurang 3 km jugak tu, so aku pun join sekali. 

Malam tu, memang tidur tak cukup. Sebab bimbang lewat tapi mujurlah aku bangun on time. Sepatutnya ada 17 students join tapi last2 tinggal 14 jer. Ok dah tu. Mentari Kids semua memang excited nak lari on that day. 

Aku masuk kategori umum iaitu, 3km jalan kaki. So memang aku non stop jalan kaki hari tu. Tak pancit lah. Aku tengok2 jugak, ada ker orang yang badan besar masuk, tapi tak nampak lah pulak, so totally proud of myself. 

One of Mentari students won kategori Jalan kaki 3km. Congrats Mas!!! Sampai jer, memang letih sangat tapi still enjoy sangat2. I really2 want to do it again. So dapatlah medal, sijil and goodie bag yang ada cenderahati and junk foods. 


Balik tu singgah satu restoren yang memang menjadi tempat favorite my boss. Restoren Berjaya di Bangsar. Tempat tu famous Mi Wantan tapi aku pulak memang lapar nasi hari tu, so just order nasi campur hari tu. Aku just ambil lauk ayam rendang, begedil ikan & kacang. Begedil ikan dia seriously best. 

After brunch, balik rumah terus je pengsan sampai pukul 4. Huhu. Lenguhlah sikit but overall, I have so much fun. 


No comments:

Post a Comment

Read This

Read This