Wednesday 18 September 2013

AEON Member Day di Sunway Pyramid

Hello!!!

Hari tu aku ada terima, kad jemputan untuk AEON Member Day di Sunway Pyramid. Member Day tu hanya untuk satu hari saja which is esok, 19 September. Aku pulak bila dah tahu ada Member Day, terus simpan duit. Nak beli apa-apapun, hold dulu. Manalah tau ada yang lebih murah masa Member Day. 

  Aku tgk katalog yang disertakan bersama kad jemputan. Ada satu jer benda menarik perhatian aku. Sling back from Playboy. Ada potongan 70 percent which is bagus sangat sebab aku tgh plan nak beli bag baru. Hopefully ada yang berkenan. Aku juga plan nak cari seluar trak untuk Fun Run pada hujung bulan ni. 

Okay. Kena kumpul energy untuk shopping esok. Plan nak pergi pagi tapi entahlah cam takde mood pulak nak kuar pagi. So plan nak pergi lepas balik kerja. See ya there shopaholic!!!


No comments:

Post a Comment

Read This

Read This