Monday 9 September 2013

September Yang Sibuk

Salam!!!

September ni memang aku sibuk sikit. Banyak benda nak buat tapi aku tak kisah. Aku memang suka menyibukkan diri so duit pun tak habis. Kalau tak sibuk akan muncullah idea untuk menghabiskan duit. 

Bulan ni, kat tempat kerja aku ada 3 event yang kami tengah rancang. Satu, majlis yang akan dianjurkan bersama pelajar-pelajar dari MSU. Second trip to State Library, Shah Alam & ketiga, akan bawa pelajar-pelajar menyertai MCS Fun Run 2013. 

Walaubagaimanapun, aku sangat gembira actually bila tengok budak2 happy and excited to go outside from Mentari. So bila tengok dia orang happy, aku dengan secara automatiknya akan happy. UPSR akan start esok. Good luck to my students. Bimbang sangat. Harap-harap mereka berjaya jawab dengan baik. 

Amin. 


1 comment:

  1. klik iklan churp2 satu..hehe...mcm mana awak bt iklan tu tergantung kat sebelah kiri atas tu ya..sangat berbesar hati kalau anda membantu saya..hehe:)

    ReplyDelete

Read This

Read This