Sunday 22 September 2013

ANTM Cycle 20 - Episode 8

Hello!!!

Finally watched episode 8 and here are my quick recap for this week episode.

Marvin's Tears ~ Marvin still lagi menangis. Menangis kehilangan Jeremy dan juga mungkin berasa bersalah sebab prank badutnya itu menganggu tumpuan Kanani semasa photoshoot. To me, si Marvin ni terlalu emotional sangat.

Reward ~ Reward minggu ni terbahagi kepada dua part. Part pertama, trivia di mana para model disoal tentang dunia fesyen. Model-model akan diberi wang tunai untuk setiap jawapan yang betul. My favorite moment is bila Cory yang sememangnya meminati fesyen tidak dapat mengecam Donatella Versace. Phil mengumpul wang tunai paling sedikit. Part, kedua, para model diminta untuk menggunakan wang yang diperolehi mereka untuk membelikan pakaian yang paling sesuai dengan mereka. Phil did worst for me. I think he deserved 2 points for reward this week. Don menang challenge disebabkan kemahirannya berflirting dengan judge. Boo... I think Renee & Nina did better than him. 

Drama Kings ~ Marvin dan Chris H memang dah lama x suka antara satu sama lain so akhirnya mereka bergaduh. I'm not sure what they said. I heard monkey and I heard acne. So they basically talking trash on each other. Marvin memang menjengkelkan sedikit this week. Dgn drama air matanya. Just stop crying. It's not like Jeremy dead at the panel last week. 

Photoshoot ~ Tema photoshoot minggu ni ialah Living Art with Paint di mana model-model dilemparkan cat dan mereka hendaklah memastikan body composure, pose and expression look great. Cory & Chris did great. The girls except Jiana rocked the photoshoot this week. Jiana struggled disebabkan dia tidak selesa disimbah dengan cat. Phil & Marvin pun struggle jugak dan sekali lagi Marvin menangis. 

Drama 2.0 ~ Chris H annoyed the girls when he bathed in Girls bathroom. Chris H start memberontak and Jourdan especially sangat berang sebab kelakuan Chris meningatkan dia pada bekas suaminya. 

Judging ~ Judges love Jourdan's photo. It's really good. Nina & Renee also did well. Marvin, Jiana & Phil dikritik paling teruk this week. But I think Phil did the worst this week. He shouldn't be here but of course he survived again. I think Jiana did bad this week but Phil is the worst. In term of reward, photoshoot and potential. I don't get the judges score at all and I don't believe that Jiana's Fan Score is too low. Last week, she got 7.9 and this week she got only 3.9. What the heck? Rigged!!! 

My Ranking by the end of the episode

1. Jourdan
2. Nina
3. Cory
4. Chris H
5. Renee
6. Don
7. Marvin
8013. Phil 

No comments:

Post a Comment

Read This

Read This