Friday 20 December 2013

Food Review: Grilled Butter Chicken @ The Chicken Rice Shop

Hello...

Today I just want to share with you  guys on my current food obsession. Grilled Butter Chicken. Oh gosh... Talking about this just make me hungry. Haha...


See... Yummy kan.. Ini adalah promosi paling latest kat TCRS. Rasanya aku dah 3 kali makan ni. First time makan with DD and then I told Mr Y that he should try this one and then aku makan seorang diri pulak. I always love the combination of chicken and butter. 

Tapi untuk orang yang tak berapa suka butter sangat, mungkin akan berasa sedikit muak. So korang patut avoid this menu kalau tak suka sebab portion dia quite big. Aku suka sangat dengan ayamnya yang creamy and milky. Harga kat atas tu untuk ala carte tetapi ada juga price untuk set which is more jimat. Korang boleh rujuk kat bawah ni. Aku tak sure sampai bila promo ni, so you guys should try this asap!!! 


No comments:

Post a Comment

Read This

Read This