Wednesday 25 December 2013

Food Review: Lasagna at Capricciosa

Hello!!!

Last week, keluar dengan my friend Mr Y kat Sunway Pyramid. Dia mengidam nak makan pasta so aku suggest lah Capricciosa. Too bad Capricciosa dah takde offer Eat All You Can so tak boleh lah nak memonsterkan diri. Tapi kami still juga masuk. 

Mr Y order lah one of the pasta. I totally forgot apa yang dia order. Aku pulak tak tau nak makan apa so waitress tu suggest suruh try lasagna. She said it was one of the specialty here. So aku pun decide lah nak try lasagna. Harganya dalam RM 19.90. 


Portion dia quite big jugaklah. Tekstur dia bagus sangat. Lasagna ni kan kalau makan banyak rasa macam muak sikit. Tapi lasagna yang ni tidak. Memang sedap. Kuah dia tu yang paling best. Mr Y pulak mengada-ngada. Nak makan pasta, tapi kerjanya duk menyendeh yang aku punya jer. Kureng asam. Nanti aku plan nak pergi sorang2 so takde gangguan. I'm going to eat this again on Friday. Dah plan tu. Aku rasa harga dia dah okay. Sebab rasanya memang tip-top. 

Overall Rating: 


1 comment:

Read This

Read This